19 Ekim 2011 Çarşamba

Minyonum, 34 yaşındayım ama bebek yüzlüyüm^^

Çok oldu diziyi bitireli aslında ama hazır canım sıkılıyorken kısaca yazayım dedim. Aklımda kalan: Choi Jin Wook :D Tatlı adamdı be. Şimdilerde The Musical dizisinde oynuyormuş, belki izlerim. Bence bu oyuncuya cuk oturmuştu baby face'teki rolü. Görüntüsü ve hareketleri biraz şapşaldı :D İlk bölümü inanılmaz eğlenceli geldi bana. Choi Jin Wook'un podyuma fırlayıp "show" yaptığı sahneye bittim!!

choi jin wook


Lee So Jin ile çekişmeleri de çok komikti. So Jin'in arabasını çizdiğini sanarken Başkanın karşısına çıkması veya sos kasesini başkanın suratına boca etmesi.. :D :D Hele dizi boyunca başkan ve So jin arasındaki para alışverişini hiç anlayamaması! :D Kısacası eğlenceli bir karakterdi. Daha önce Cyrano Agency filminde izlemişim bu elemanı ama hiç dikkatimi çekmemiş. Film de kötüydü zaten. Ama az önce şu fotoğrafını gördüm nette, şalvarına bittim Daniel :P





Choi Jin Wook lolipop yerken :D :P Adam sevimli beyler :P

bebek yüzlü kadın

Jang Na-Ra : Dizideki adıyla Lee So Jin, aslında gerçek adı Lee So Young fakat 34 yaşında olduğu için iş bulamıyor ve bir moda şirketine kardeşinin kimliğiyle yaşını 25 göstererek girmek durumunda kalıyor. İçinde gerçek bir modacı ve tasarımcı yatan Lee So Jin keşfediliyor keşfedilmesine ama sahte kimlik, kendini çekemeyenler ve ailesi yüzünden bir türlü rahat nefes alamıyor. Sürekli bir mücadele içinde geçiyor tasarımcı olma çabası. Yanda gördüğünüz krem ceket Lee So Jin'nin tasarımı. Çok hoş bir tasarım olmuş, değil mi? Çok beğendim ben:) Kot pantolonun üstünde hoş duruyor. Choi Jin Wook'un bu ceket için gösterdiği çabayı alkışlayasım geldi! Lee So Jin için güzel bir jest yaptı adam. Zaten Jin Wook dizi boyunca hayran bıraktı kendine :D Spoiler olmasın diye açık açık yazmıyorum ama izleyenler bilir; Jin Wook'un kalemlerin üstüne notlar yazdığı sahne çok hoştu. İnce düşünülmüş bir sahneydi ve çok beğendim. Ne düşünceli adam dedirtti. Bu arada dizide kızın saçları ilk başlarda tuhaf geldi bana ama alıştım sonradan. Arada sırada sanki tarıyorlardı :P



kötü kadın

Dizinin kötüsü, cadısı işte bu kadın! Tüm suç onun hakim bey diyebileceğiniz bir karakter :D Yüzsüz, gurursuz şey! Kendi tasarımları öne çıksın diye yapmadığı rezillik kalmadı. Sonunda yola geldi tabi merak etmeyin. Hangi kötü karakter yola gelmedi ki zaten? :D Bu kadın film boyunca kusursuz bozulmayan saçlarıyla ve alt dudağının ortasındaki şişkinlik ile beni rahatsız edip durdu. Kötü/gıcık kadın rolünde olduğu için mi böyle oldu bilemiyorum :P O saç bir kez olsun bozulmaz mı yahu, yok bozulmadı. Başkan ile arasını zoraki yaptı etti ama sonra yine kendi hatası yüzünden açıkta kaldı. Dizi boyunca Lee So Jin'in gerçek kimliğini ilk öğrenen kişiydi sanırım. Yahu biliyorsan git söyle kurtul değil mi, yok olmaz. İlla entrika çevirecek, prodüksiyon yapacak. Ne yaptıysa ortaya çıkaramadı gerçi :D
baby face beauty dance scene

baby face beauty red dress



Bu sahne çok güzeldi. Lee So Jin'in saçından ayakkabasına kadar her şeyi kusursuzdu. Pretty Woman olmanın güzelliğini yaşadığı bir sahne.. Üstündeki elbise çok şık bir tasarımdı, beğendim^^ Başkanın elbiseyi pazarlama yöntemine de bayıldım. Akıllı adamın hali bir başka.

Dizi ilk 8-10 bölüm normal bir seyirde ilerliyor, hatta biraz sıkıcı. Ama 11-12'den sonra bildiğin açılıyor, bir güzel elbiseler, tasarımlar çıkıyor ortaya. Yarışmalardan biri başlayıp diğeri bitiyor falan.. Tam bu noktada söylemek istediğim şey: Yarışma fikri olmasa bu dizi nasıl biterdi? O kadar çok tasarım yarışması yaptılar ki?!! Üstelik başka şirketlerle değil, aynı şirket içindeki farklı tasarımcılar arasında. Tabi çirkinliklerin baş gösterdiği hilelerin eksik olmadığı yarışlar.. Hakeden kazanır sözü yerine getiriliyordu gerçi ya neyse :P Yine de 'tasarım yarışması' sahnesinin sürekli ama sürekli tekrarlanıp yarışın sadece Lee So Jin ve Kötü karakter (Adını unuttum karakterin :D ) arasında bir çekişmeye dönmesi sıkıcıydı. Tekrara düşmüştünüz sayın senaristler, inkar etmeyin^^ Jin Wook olmasa çekilmeyecekti :P

Bu arada ben diziyi izlerken hep ikinci adamı tutuyordum yani esas kız onunla çift olsun istiyordum ama olmadı. İkinci adam ikinci adam olarak kaldı yine yeniden.. İkinci adamların haline çok üzülüyorum ama ben :D Yazık adamlar hep anlayışlı, mükemmel ama yalnız kalıyorlar. Madem ikinci adam olmayacak en azından onu biraz kötü, çirkef bir şey yapın da seyirci bu kadar üzülmesin ona di'mi ama..

Hmm tavsiye ediyor muyum? Emin değilim.. İzlesen de olur izlemesen de olur tadında bir dizi. Ama Choi Jin Wook ? :D Karar sizin.. Dizi tasarımcı ve moda sektörünün mutfak kısmını görmek için ideal aslında. Mesela ben moda-tasarım okuyan bir arkadaşıma çoktan tavsiye ettim bile diziyi :P Ne kadar yarar sağlar bilmem gerçi :D Aynı şeyi "Style" dizisinde de görmüştük. Dizi sadece dergiciliğin iç dünyasını iyi görmemizi sağlamıştı ve ben o diziyi izlediğim için pişman olmamıştım. Aslında güzel diziydi, dergi yöneticisi kadın çok şık ve karizmatikti. Kısaca izleyecek olanlara iyi seyirler^^
*Başlığın saçmalığından dolayı özür diliyorum sayın ziyaretçi. Başlık bulmak ne kaa zormuş arkadaş. Ya dizinin adını yazacaksın öylece ya da benim gibi uyduracaksın. Uyduramadım da ama idare ediyorum işte... Başlık bulmak sanatmış, bende olmayan...

*Fotoğrafların hepsi @korea-fans.com dizi sayfasından alınmıştır. Teşekkürler Korea-fans^^

12 yorum:

  1. Cidden başlığınla fark yaratmışsın:)))))
    Bu adamı şu sıralar The Musical dizisinde izliyorum ve tek kelimeyle bayıldım. Pek bi tatlı velet:D
    Bu bebek yüzlü diziyi devamlı erteliyordum konusunu okuyunca sıkıcı bişi gibi geldi ki sende 11.bölüme kadar öyle demişsin. Ama daniel ve şu yukarıdaki kırmızılar içindeki kızı görünce izleyesim geldi;) Allah tan spoiler vermiyorum demişsin ama bütün merak unsuru uyandıran kısımları yazmışsın, daha çok merak ettim şimdi:)

    YanıtlaSil
  2. Başlığa diyecek laf bulamıyorum :D Çaktırma :P

    Bu adam gerçekten tatlı. Gerçek hayatta gözlük kuallanıyor sanırım, pek bir yakışmış. Musical dizisini de bu adam için izleyebilirim o derece :D 11. bölüme kadar sıkıcı değil ama normal işte.. Kızın kimliğini ortaya çıkartma entrikaları var daha çok.. Spoiler vermediğim halde merak ettirdim demek :D İzleyecek bir şey bulamadığında izleyebilirsin bunu. Gerçi o kadar da kötü değil, çok yüklendim sanki diziye :D Kırmızı elbiseye bayıldım ben ya çok güzeldi. Dizi boyunca en güzel şey ortaya çıkan kıyafetler ve tasarımlardı aslında :)

    İzlersen blogunda bahset kısa kısa, görüşlerini merak ediyorum:))

    YanıtlaSil
  3. ben bu diziye youtube da gördüğüm şahane bir video sayesinde acaip hevesle başlayıp sonra ne yazıkki acaip sıkılarak bırakmıştım.. 8 de fln kaldım sanırım.. biraz daha sabretsem açılıcakmış aslında ama neyse:S :)

    aslında harbiden çok güldüğüm inanılmaz eğlenceli sahneler vardı.. mesela kızın asansöre binerken eteğinin başına buyruk davranması, choi jin wook'un başkanın arabasını çizerken yakalanması fln çok iyiydi :D

    ama esas hikaye pek sarmamıştı beni.. iyiyle kötü çok bariz ortada olduğundan olsa gerek ..
    yinede bu yazının hatrına bi şans daha versem mi acaba diye de düşünmüyor değilim :)

    bu arada başlık mükemmel :D

    YanıtlaSil
  4. sahan'in "adim samuel, 25 yasim" dedigi bi tipleme vardi, baslik bana da onu hatirlatti, eheh :D

    diziye gelince ben bayaa sevmistim bu bebek yuzlu kizimizi. daniel choi'yi ilk izleyisimdi ve onu da cok seker bulmustum. ikinci adam zengin, yakisikli ve cok iyi bi insandi, ama adi ustunde 2. adamdi :D :D gerci daniel'in sevimliligi varken ben 2. adami tutamadim bi turlu :P pretty woman'a benzeyen sahneyi ne guzel yakalamissin! baskanin elbiseyi pazarlama sekli efsaneydi cidden! :D eline saglik canim, cok guzel anlatmissin ^^

    YanıtlaSil
  5. Hemen izledim. Harbiden öyle olmuş :P haha :D

    Bebek yüzlü kızımızı ben de sevdim. En çok da ilham bulma yöntemlerini sevdim. Tasarımlarını anlatışı çok iyiydi. Daniel çok şirindi yahu, yine de ikinci adamla olsun istiyordum ben ama neyse, olamadı :D Kırmızı elbise şahaneydi, patrona hayran kaldım o sahnede. Hem elbiseyi pazarladı, hem kızın tanınmasını sağladı. Akıllı adam^^

    Teşekkür ederim yorumun için^^

    YanıtlaSil
  6. 8 bölüm izlemişsin madem birazcık daha izle de tamamla :D Ya da direk 11'den başla :P O sahneler acayip güldürdü ya sorma. Hele ilk bölümde barda kadehin içine düşmeleri çok komikti :D Jin Wook'a çok uymuş bu rol, sahneler..

    Başlığıma mükemmel dediğin için teşekkür ediyorum çingu, moral oldu :D :P

    YanıtlaSil
  7. 34 yaşıma geldiğimde bende başlıkda yazdığını söylemek istiyorum :) Gerçi bu boyla minyonluk hayal...
    Diziyi hep "indirmek yada indirmemek işte bütün mesele bu" ikileminde kalıp indirmiyorum.
    Sebep=Daniel Choi bu adamda beni rahatsız eden bişey var. Cyrona Agancy'da da rahatsız etmişti fazla uzun gereksiz şapsal.
    Karizma rollere koysunlar şapşallık yakışmıyor. :) Ayrıca kadında gerçekten kıskanılıcak bi tip var gerçekten kaç yaşında acaba :S
    İndirdiklerimi bi bitirebilsem süper olucak nereye gitti benim izleme hevesim TT Sanırım dönüş yolunu karıştırdı hala bekliyorum :)

    Eline sağlık çingu :)

    YanıtlaSil
  8. Seni bilmem ama ben büyük bir ihtimalle öyle söyleyeceğim:) Aa tabi bebek yüzlü konusunda pek emin değilim :P Dizi izlenilebilir, kötü değil sadece konu olarak fazla bir şey beklenmemeli. Aslında tekrara düştüğü için pek sevmedim. Daniel Choi tatlı adam ya sevdim ben. Musical dizisinde oynuyor şu sıralar izleyeceğim sanırım. Kadın 81 doğumluymuş. Role uygunmuş yani:)

    Teşekkür ederim yorumun için^^

    YanıtlaSil
  9. yani bende jet lag durumu söz konusu olduğundan sanırım bu dizi hangi dizi anlamadım ki:))

    YanıtlaSil
  10. Baby Face Beauty dizinin adı. Sanırım yazıda dizinin tam adını hiç yazmamışım benim hatam, sorry :D

    YanıtlaSil
  11. bu diziyi özellikle oturup izlemedim akşamları kbsworld de denk gelirse izledim. pek sevemedim zorlama kısımları vardı. bu kızın ilk çıktığı yılları bilirim melez mi diye düşünürüm çin asıllı olursa da şaşırmam hani:) ikinci adama gelirsek pek donuk kaldı hatta 40lı yaşlarda olduğunu öğrendiğimde şoklardaydım. dizide sponsor sorunu vardı insan giydirdiği pantalon boyunu en azından üzerlerine göre seçer dimi yok sadece kıyafetkler gelmiş ve giyilmiş o kadardı. ikinci adamın kızını küçük kadın gibi giydirip maymun etmişlerdi çok kızdım çokkk

    yani ben bu diziyi gördükçe izledim izledikçe kızdım.

    YanıtlaSil
  12. Ortalama bir diziydi sonuç olarak =) Dizide ne sorun vardı bilmiyorum ama bence de bir şeyler vardı, eksikti. Tekrara düşmesine en çok sinir oldum ben :/ Reytingleri nasıldı acaba merak ettim^^

    YanıtlaSil

Hu hu!
Pek sevgili blog ziyaretçilerim. Lütfen sadece blog linkinizi bırakıp kaçmayınız. Kullanıcı adınıza tıkladığım zaman zaten blogunuza ulaşabiliyorum ben :) Blog linki yazıp kaçan ziyaretçilerin yorumlarını spam olarak işaretlediğimi bilgilerinize arz ederim^^