30 Aralık 2011 Cuma

Mim: Yeni yıldan neler neler istiyorum...


bigbang fanart

Selocan, EunHye ve Be-Pu'lardan güzel bir mim gelmiş.  Hazır işim yok oturup yazayım dedim. İşte benim saçmalıklarım pardon isteklerim :P Güzel bir yıl geçirmek dileğiyle...

***


* İki teknoloji ürünü istiyorum.  1) Son zamanlarda takıntılı bir şekilde SamSung Galaxy Note istiyorum. Eğer yeni bir telefon alacaksam bu olmalı, yok olmayacaksa telefonsuz veya takoz telefonumla devam ederim hayatıma:) 2) Apple Ipad! Evet istiyorum hem de 2’sini hatta alınacağı zaman 3’ü falan çıkarsa onu istiyorum :D Babama ve özellikle abime duyurulur :P  İkisinden birini seçemiyorum bu yüzden ikisini birden isteyerek görgüsüzlük yaptığımı kabul ediyorum. Eğer yakın zamanda kaybettiğim ipod evin bir yerinde çıkmazsa bu listeye bir adet ipod da eklenecek :D

* Okumak istediğim kitapları okumak, izlemek istediğim dizi-filmlerii izlemek ve en az bir tane Amerikan yapımı güzel bir diziye başlamak istiyorum…  House, Merlin, Dexter, Glee… Hiçbirini izlemedim daha :D Özellikle House’u merak ediyorum. Ama bu diziler bitmiyor çok uzun, misal House, ben daha lisedeydim bu dizi vardı, neredeyse maliye bakanı ( Abarttım, kabul!) olacağım hala var.


* Bigbang’in Mart ayında çıkacak olan yeni albümü elime geçsin istiyorum. Taeyang’ın solo albümü beklediğimden daha güzel olsun istiyorum. Öyle güzel olsun ki, wuhaaaa bu bir insan yapımı mı yani?! diyelim :D Abartalım, coşalım, öyle böyle değil olaylarına girelim :D Ahh bir de Taeyang posteri istiyorum! Mektup arkadaşıma söylesem gönderir büyük ihtimalle çünkü tam bir poster delisi! Ama ayıp olur, kendisi düşünsün göndersin, hem öyle daha çok sevinirim :D


* Maliye Bakanı olup Kore ve Japonya ile temaslarda bulunmak istiyorum. Katılacağım toplantılarda Bigbang konser versin, Gong Yoo gelsin bir köşede ben gidene kadar gülümsesin ve Taeyang giderken yanımda götürebilmem için birsürü şey imzalasın istiyorum! :P Tamam uçuk muçuk ama bu da bir yeni yıl isteği sonuçta :D
* Yeni aldığım eşofman ve pantolonların paçalarını kestirmek zorunda kalmayayım istiyorum. Bir parçalarını hep terzide bırakmak zorunda kalıyor zavallılar :D



* Bir mucize olsun istiyorum. Bu mucize farklı güzelliklerle sonuçlanacak şekilde herkesi kapsasın istiyorum ama.  Mucize istiyorum!

* Gong Yoo dizi çeksin istiyorum! İstiyoruz dimi canlar?! :P Coffee Prince kadar güzel Hello My Teacher kadar eğlenceli bir dizi çeksin hem de. Yeter bu kadar tembellik yaptığı, ekranlara dönsün en az 20 bölümlük bir diziyle yüzünü göstersin seyirciye.

* Kore’de askerlik süresi kısasın, oppaların yolunu gözleyen fanlar bir oh çeksin istiyorum! Hyun Bin’i özledik yav :D Yazık değil mi Bez Cadıları’na, şafak saya saya helak oldular :P

* UGG’ların toplatılmasını istiyorum! Ugg Timleri kurulsun, ellerinde torbayla liselere, AVM’lere dalıp herkesin ayağından o ugg’ları alıp kaçsınlar istiyorum! :D Oyy ne komik olurdu ama ahahah :D :D

* Acun TV’lerden çekilsin 10-20 yıl yüzünü dinlendirsin stiyorum! Evet, istiyorum bunu noel dede! :P

* Zaman biraz yavaş aksın, acele etmesin, hayatı doya doya yaşayalım… Ne demiş Goethe: 
“Ey zaman geçme dur!”

* Nutella’nın bu lezzezitini sonsuza dek koruyabilmesini sırrını saklamasını istiyorum! :D Nutellaya doymayalım, yiyelim de yiyelim :P

* Yeni aklı başında arkadaşlar edinmek istiyorum.

* Blogumun istatistiklerinin daha istikrarlı olmasını istiyorum. Bir gün hit sayısı zirvedeyken ertesi gün yerlerde sürünmesin mesela :D

* Kendisi blog alemine geri dönsün istiyorum^^

* Twitterdaki #pazartesisendromu tweetlerini görmemek istiyorum! Sendromzedeler için Polyanna ruhu istiyorum :P Hepsi yumuşasın ve haftanın keyfini çıkarsın…

* Mecnun gibi bana akıl veren bir aksakallı dede, Erdal abi gibi bir bakkal istiyorum!!! Çok eğlenceli olurdu be! :D

* Seyehat etmeyi sevmeyi öğrenmek istiyorum, öğrendiğim anda ise Mersin dışında yaşayan tüm akrabalarımı -şehir gezme amacını gizleyerek- ziyaret etmek istiyorum.

* Biri çıkıp da –ceeeeee diye beni korkuttuğunda ertesi gün dudağımda uçuk çıkmasın istiyorum! Bunu cidden istiyorum! :D Bu maddeye ek olarak korku filmi izleyebilmek, gerilim romanlarını tek başımayken de okuyabilmek istiyorum! Noel dede istiyorum bunları^^

* “Seneye görüşürüz zaaaaxD” esprisi yapılmasın istiyorum..

* Sabahları istediğim saatte uyanabilmek istiyorum.

* Soner-Aylin kavuşsun, Osman büyüsün, Feriha yalan söylemesin, hayat devam etmesin, Erdal abi ‘Mecnun evleniyor♪♫’ dansını her bölüm yapsın, Fox kanalı silinsin, Acun ve jürileri ekranlardan gitsin, Beyaz Show daha erken bir saatte yayınlansın, Gülse Birsel’in yeni dizisi Avrupa Yakası’nı aratmasın, kadın temalı diziler yayından kalksın, İsmail abinin beklediği gemi gelsin, Mecnun absürtlüklerine devam etsin, aksakallı dedeler kapışmasın, Fatmagülün suçu ortaya çıksın, Flash TV halkı halay çekmesin, TRT 1 tarihi temalı Kore dizilerinden vazgeçip romantik komedi dizileri yayınlasın, adını ilk defa duyduğumuz ve gitmeyi gerçekten düşünmediğimiz ülkeler için “vizeleri kaldırdık”  müjdesi verilmesin… Bu liste uzar, sıkıldım valla yazarken :D

* Son olarak Noel baba dürüst bir adam olsun, kapıyı çalsın istiyorum. Hiç tahmin etmiş miydi acaba dürüstlüğünden şüphe ettiği adamın onu işinden edeceğini :D ahahah :D


Mutlu Yıllar


Bu mimi, SadeceDeniz, BunuSevdim, Mavi, Kaktüs, Nomuyeppuda, Masalevi, Madam Puff ve AsyaNotları’na paslıyorum. İyi yıllar...

32 yorum:

  1. SamSung Galaxy Note istiyorum.
    Okumak istediğim kitapları okumak, izlemek istediğim dizi-filmlerii izlemek istiyorum.
    Mart ayında çıkacak olan BB ve Tae solo albümü beklediğimden daha güzel olsun istiyorum. Öyle güzel olsun ki, wuhaaaa bu insan yapımı mı yani?! diyelim istiyorum
    En yüksek mimar-geleneksel kore ev ve sahne tasarımının en en en yüksek prof mimarı olup Korede bulunmak istiyorum. BB sahne tasarımlarını yapayım istiyorum. kim nerde duracak kim kas gösterecek karar vermek istiyorum. her konserde onur konuğu başköşesine kucaklarında gitmek istiyorum
    Kore’de askerlik süresi kısasın hatta gd ve jks hiç gitmesin istiyorum.
    Zaman biraz yavaş aksın, acele etmesin istiyorum.
    Korku filmlerini battaniyenin altında izlemekten vazgeçmek, gerilim romanlarını okuyabilmek istiyorum
    Osman büyüsün, Gülse Birsel’in yeni dizisi Avrupa Yakası’nı aratmasın, ramazan öncesi iftar sahur yemeği tarifi verilmesin, yılbaşı ziyafeti menüsü açıklanması, kar görüntülerinde çarpışan araba düşen insan görüntüleri verilmesi, Feriha'nın adının neden feriha olduğu halka (bana) açıklansın istiyorum
    ama en çok ŞU TEZ BİTSİN istiyorum.
    tamam kabul copy paste alışkanlık yapıyor :)

    YanıtlaSil
  2. Bende çooook istiyorum o samsung galaxyi ama babacığım son aldığı telefon için "bi daha sana evlenene kadar telefon yok" gibi bir söz söylemişti.Bende alırken "söz veriyorum baba bi daha telefon istemicem" demişim şahsen hatırlamıyorum :Pp Ama ben telefonumdan feci sıkıldım :D
    Bu arada merlin amerikan yapımı değil ama başlamanı tevsiye ederim.Her beşeri arthur'un ingiliz aksanıyla "möğlin" deyişini duymalı :)) Houseda güzel dizi ama ben bıkmıştım ondan, birileri ölüyor, birileri kurtuluyor, house sapıtıyor felan filan.Boğuyor insanı bi zamandan sonra :)
    O albümden bende istiyorum bide photobook istiyorum :)) Aslında bunu yaptırmayı düşünüyorum yea :) Bi fotoğrafçıya bastırtıcam bütün sevdiklerimi al sana albüm :D Sonrada annem, tümden koreye dair eşyalarımı ateşe vericek :D
    Gong yoo ve kore askeriyesi bi güzellik yapıp cidden istediklerimizi bize verse ne güzel olurdu TT .Bakan felan olursun bigbang konserini hatırlatırım :D Özgenin konser sonrası partisinin orjinalini yaparız. *sedayineuçtu* :D
    Ay ugglardan bende hiç hoşlanmıyorum yea, kalas gibi bacaklı kızlar giyiyor bide göz zevkimin içine ediyorlar.Cık cık cık.
    Nutella o lezzeti korusun ama kalorisini de düşürsün istiyorum bi zahmet sinirlenince gözüm görmüyor sonra onlar yol, su, asvalt olarak geri dönüyor. :D Yine döktürdüm.Artık susayım.
    Bu güzel isteklerin için bende inşallah diyorum.Ellerine sağlık ^^

    YanıtlaSil
  3. Valla dileklerinin çoğuna katılıyorum en çok Gong dizi çeksin kısmına 20 yetmez ama 40 olsun :) Kendisiyi ben de özledim blog alemine dönmese de iletişime geçsin istiyorum. Valla aslında dileklerinin hepsine katılıyorum. Gerçekleşir umarım. Ben en çok sağlık istiyorum. Diğerleri onu takip eder diye ümit ediyorum. Sağlıklı, huzurlu, başarılı,mutlu Kpoplu, Kdramalı, vizelerin, finallerin kolayca geçeceği, hocaların gıcıklık yapmadığı bir yıl olsun dilerim.

    YanıtlaSil
  4. Hehehehe yeni yılda tüm dileklerin olsun inşallah.Bu inşallah'ı binle milyonla falan çarp öyle al :D Hem Samsung hem Apple he.Kore'yi de Amerika'yı da unutmamak lazım tabi :D Gong Yoo artık ben zaten dünyalığımı yaptım ne uğraşacağım ya dizilerle mi diyor nedir.Bir çık artık göster gül cemalini Gongcum ,özledik :D Acun konusuna da milyarlarca defa katılıyorum.Önceden sever gibiydik iyice iğrendim artık.Asıl o dünyalığını yaptı gitsin Mozambik'e falan yerleşsin de hiç görmeyelim yahu :D Diğer dileklerin hepimizin ortak temennisidir zaten.Ellerine sağlık bir an önce kavuş dileklerine.Amin :D

    YanıtlaSil
  5. Tezin inşallah hayırlısıyla biter çingu. Bütün dileklerine canı yürekten katılıyorum:)

    Off Galaxy Note çok süper bir telefon ya durmadan özelliklerini inceliyorum :D Firma yetkilileri bana bir tane hediye etse keşke :D İş hayatınla ilgili özellikle kariyerinin Kore ile ilgili kısmına bol şans diyorum! Düşünsene Bigbang'in konser sahne tasarımını sen yapıyorumsun, wowww süper olurdu:))) Umarım olur böyle bir şey, o zaman bizim gezinin bir benzerini yaparız artık :D :P

    YanıtlaSil
  6. Mine'ye, sana ve bana firma yetkilileri yeni yıl arefesindee bir kıyak yapsa hediye etse güzel olurmuş o bak :P Ben ya bunu istiyorum ya hiç istemiyorum. Hep ya da hiç. Çünkü bunun ıdşında yeni bir telefon alırsam aynen senin gibi bir daha teee ne zaman alırım telefonu :D

    Dizilerden o kadar habersizim ki Merlin'in AMerikan yapımı olmadığını bile sayende öğreniyorum :D Hiç izlemediğim için House hala çok cazip geliyor gözüme :)) Ahh ben de istiyorum photobook, unutmuşum eklemeyi. Kendiiz de yaparız dediğin gibi ama orijinali olsa hiç fena olmaz :D Bakan olursam Turkish ViP çıkartması yapıcam ilk maaşımla :P :D *sedanınuçuşunakatılanNaz* :D

    Ugg cidden göz yoruyor O.o Kilo sorunum olmadığı için (maşallah :P ) nutella her türlü kabulümdür :D Ama haklısın, azıcık düşürsünler kalorisini :P

    Teşekkür ederim çingu:)

    YanıtlaSil
  7. 40 bölümlük bir dizi çok süper olurdu, belki bu yıl olur böyle bir şey bakalım. Umudum var, koruyorum:) Kendisi bir sürpriz yapıp döner ya=) En önemlisi sağlık haklısın. Son cümlene kocaman bir aminnn diyorum. Mutlu yıllar^^

    YanıtlaSil
  8. İnşallahhhh, aminn :D Kesinlikle! :D

    Valla zöledik Gong'u, duysun şu özlemimizi de bir dizi çeksin artık. Ben de senin Acun dileğine katılıyorum! :D :D

    Teşekkür ederim, inşallah:)

    YanıtlaSil
  9. umarım bütün dileklerin gerçek olur özellikler bir mucize olup 2012de maliye bakanımız sen olursan çok daha sevinirim :D :D :D
    ne güzel yazmışsın birde, okurken tam yılbaşı havasına girdim sayende :D bende hemmencecik o moda girip hayallerimiz yazayım şimdi :D

    inşallah çok çok çok güzel bir yıl geçirirsin, tüm bu dilekler içinde özellikle ilk dileğinde hemen gerçek olur ;)

    YanıtlaSil
  10. House'u izlemelisin. İnan neden bu kadar uzun bu demiyorsun demedim ben en azından :D Merlin'i ise yani artık ne diyeyim hala izlemiyorsan hıh.

    Seyahat edilmek sevilmez mi yahu? Sevmelere bana gelerek başlayabilirsin. Gelip de sevmeyeni görmedik :D

    YanıtlaSil
  11. İnş bu sene İpad'ine kavuşursun canım :D Ahh o abin çok acımasız yahuuu, insan kardeşini bu kadar uğraştırır mı?!
    Omooo neler duyuyorum demek Amerikan dizisinie başlıyacaksın çinguuu. Glee hariç diğer dizileri izlemiştim bırakınca bir daha devam demedim:) Güncel olarak takip ettiğim dizi Merlin. Gerçi onun da 4. sezonuna daha yeni başladımm (Aslında CNBC-e de yayınlanırken izlemek istiyordum ama dayanamadım ne yapayım :D) Arthur'un tadını çıkara çıkara izliyorum diziyi hehehehe

    Tüm VIP'lerin dileği o :D Kredi kartım olduğunda yapacağım ilk iş BB ve GD albümü satın almak olacak :D Bekle beni YGeShopppp :D
    UGG konusuna gelirsek, ben UGG'larımı çok seviyorum. Hemen hemen her gün giyiyorum. Görünüş olarak insanların antipatisini kazanmış olabilir ama o kadar rahat bir bot ki inan başka şey giymek çok zor geliyor. Spor ayakkabı gibi oluşu en sevdiğim özelliği. Ayrıca Eskişehir'in soğuna da ancak bir UGG dayanabilir. O yüzden UGG'la ilgili kim ne derse desin kesinlikle en sevdiğim eşyammmm. İyi ki almışım , param olduğunda farklı renkleri de almaya devam edeceğim. (Görüntüden çok, rahatına düşkün olan bir söylüyor bunu) TIMBERLAND ve UGG vazgeçilmez ikilimm :))

    Acun konusunda sana katılıyorum, bıktırdı artık ya TVde gördüğümde kusasım geliyorr :/ Anında kanalı değiştiriyorum. :D

    Ahh canım inşallah bütün istediklerin gerçekleşir, yeni yılın kutlu olsun :D

    YanıtlaSil
  12. Vay be!! bir an sende kendimi gördüm sanki :) bunların hepsini bende istiyorum çünkü özellikle;
    * Bir mucize olsun istiyorum. Bu mucize farklı güzelliklerle sonuçlanacak şekilde herkesi kapsasın istiyorum ama. Mucize istiyorum!
    kısmına canı gönülden katılıyorum.
    ama ben ek olarak okuduğum tüm kitapların orjinal basımlarını ve izlediğim tüm dizi ve filmlerin dvdlerini alabilmek istiyorum :)
    Ve senin tüm dileklerin için "Amin inşallah cümlemize" diyorum :)

    YanıtlaSil
  13. Artık bloggerlar arasındaki düşünce benzerliğine alıştım, şaşırmıyorum :D

    Ben de senin dileklerinin olmasını diliyorum. Amin :)

    YanıtlaSil
  14. Aminn:)) Glee muhabbetlerini twitterda çok görüyorum güzel bir dizi diye düşünüyorum, fırsat bulurda izlersem nasıl bir şey olduğunu göreceğim, bakalım.. Merlin sanırım herkesin sevdiği ortak bir dizi, ilk buna mı başlasam ne yapsam.

    Benim de düşüncem o yönde! :D İnşallah kavuşuruz BB ürünlerine:)

    UGG kullanıcısna denk geldim demek :D Herkes rahat diyor ama o görüntü çok kötü, aslında görüntüden ziyade herkesin ayağında görmek daha feci. Kızılay dağıtmış gibi herkesin ayağında bir UGG. Sanki giymeyeni dövüyorlar :D Tıpkı Acun gibi Ugg'larda bir süre ortalıktan kaybolsa hiç fena olmaz. Timberland'a lafım yok onu giy rahat rahat :P

    İnşallah, amin! :P Teşekkür ederim iyi yıllar ^^

    YanıtlaSil
  15. Senin tumblr paylaşımların yüzünden dizileri merak eder hale geldim mavi :D House'u çok merak ediyorum, arada orda burda kısa videolarını izliyorum, güzel bir dizi belli ki. Ama çok uzun :D Hala şikayet eden olmadığına göre demek ki dizi tadını bozmamış =) Merlin ve House ilk izlenecek diziler, not ediyorum. Madem bu kadar güzel izlemek lazım ^o^

    Seyehat çok yorucu, zahmetli, sıkıcı vs vs.. Sevemedim ve sevmek istiyorum artık:))

    YanıtlaSil
  16. Teşekkür ederim inşallah o mucize olur :D Evrene mesajı yolladık gerisi onda :P
    Bu arada yeni temana bayıldım, renkleri ve tasarımı çok güzel olmuş. Yeni yıla yeni tema, süper :D
    Merakla bekliyorum yeni yıl yazılarınızı, inşallah çok güzel bir yıl geçiririz.
    En makul en mantıklı dilek ilk dilekti, umarım dediğin gibi gerçekleşir :D Teşekkür ederimmm:)

    Mutlu yıllar:)

    YanıtlaSil
  17. Glee muhabbetini yeni fark ettim. Bence mutlaka izlemelisin. Ben güncel olarak takip ediyorum ve inanılmaz seviyorum.Hem ingilizcem gelişiyor hemde bir sürü güzel şarkı keşfediyorum. Ben senin tavsiyenle şuan Coffee Prince'i izliyorum sende Glee'yi izle derim ;)

    YanıtlaSil
  18. Ben de izlemek istiyorum. Coffee Prince'e başlamana sevindim en sevdiğim dizidir. Bir ara yeniden izlemeyi bile düşünüyorum. Gong Yoo'yu özledim de :P

    YanıtlaSil
  19. [...] delisi ve mydestiny beni mimlemişler, yeni yıldan neler istediğimle ilgili. Aklıma iki ay önce yazdığım [...]

    YanıtlaSil
  20. Ugglar konusunda destekçinim timleri biz oluşturalım hatta ahaha

    YanıtlaSil
  21. Evet ya cidden tim oluşturulsun :D Gönüllüsü oluruz :P

    YanıtlaSil
  22. [...] My Destiny şu yazısında bir mim selamı çakmış bana. Geriye sadece yeni yıl için dileklerle doldurduğum [...]

    YanıtlaSil
  23. [...] paslanan bu “Yeni Yıl Dilekleri” mimi, ardından da bir çok kişi ile birlikte mydestiny arkadaşımıza geçti Sağolsun o da Yeni Yıl Ruhunu bana da pasladı (Komaoo [...]

    YanıtlaSil
  24. :D olur olur mutlaka olur, mucize dediğin nedir ki zati :))) hatta ilk dileğin hepimiz için gerçek olsun ;)
    Yaşasın temayı beğenmene sevindim :D sayende banner yapabiliyorum artıkın, tabi daha çok deneysel çalışıp geliştirmek lazım, senin kadar iyi değilim henüz ;) bannerım her ekranda tam çıkmıyor, daha doğrusu bannerımın sonundaki jisub bebeği her ekranda görünmüyor :S anca sayfayı uzaklaştırıp öyle bakmak lazım :) neyse tekrar teşekkür ederim, bu 2 çalışmamı da sana ithaf ediyorum ;)

    http://kaktuscicegi.files.wordpress.com/2011/12/untitled-51.jpg
    http://kaktuscicegi.files.wordpress.com/2011/12/ghhfg.jpg

    dün gece kutladık ama tekrar kutlayıp öyle kaçayım, yeni yılınız kutlu olsun senseinnim :D

    YanıtlaSil
  25. İlk dilek olsun da şu 2012'yi hep güzel hatırlayalım dimi :P

    Temanı beğendim, renkler yumuşacık, göz yormuyor. Eskisiyle karşılaştırınca bu daha güze durmuş. Ayrıca banner'ın çok sevimli, JiSub bebeği ben de görünüyor (öhö öhö monitörüm büyüktür her şeyi görürüm! :P ). Tema seçerken bloggerlar neye bakıyor bilmiyorum ama ben hemen banner boyutlarına bakıyorum :D Senin bu temanın banner boyutları daha geniş, çalışma yapmak daha kolay ve eğlenceli olacaktır çingu:)

    Omoo çok teşekkür ederim, daha önce kendisi çingum da bana ithafen bir çalışma yapmıştı sağolsun:)Çok güzel olmuş, bence kırmızılıyı da yükle bloguna, dönüşümlü olarak kullan. Çok güzel olmuş çünkü. Ellerine sağlık =) Yeni yılı'mız kutlu olsun:)

    YanıtlaSil
  26. Öncelikle mim için çok teşekkürler çingu. :) Bütün maddelerinde kendimi gördüm diyebilirim. Yabancı diziler için birkaç tavsiye de benden olsun o zaman. :D How I Met You Mother, True Blood, The Big C... Bu liste böyle uzar gider. Kdramalar ara verdiğinde, bölümleri geç geldiğinde imdadıma yetişti bu çıtır çerezlik diziler. Şimdi böyle deyince 'Ey zaman geçme dur!' cümleni bağırmak geldi içimden. Zaman bize bir türlü yetmiyor maalesef. :D
    Türk dizileri için söylediklerine de oldukça güldüm ve hak verdim ayrıca. :D

    Tekrar teşekkürler bu güzel mim için. Ellerine sağlık. ^_^

    YanıtlaSil
  27. yaaa iki gün internete giremedim mis gibi mimi kaçırmışım iyi mi :( 2012 geldi de geçti bile.. neyse ben de dileklerimi bu yoruma yazarım canım ne olacak :)
    öncelikle yazını bol bol gülümseyerek ve kafa sallayarak okudum. hepsine tek tek katılıyorum. hele o ses Türkiye'yi izlediğim şu anlarda acun ile ilgili olan maddeye katılmadan edemedim :) ugg konusu da tabii. misa'da görüp severek aldığım ugg'ımı giyemiyorum artık ya, Kızılay dağıttı sanki ya, herkes bi anda ugg çılgını oldu :) SamSung Galaxy Note'da da benim de çok gözüm var laf aramızda, çalışmaya başlayınca ilk alacaklarımdan..

    gelelim benim dileklerimee :) öncelikle bana uygun, çalışmak isteyeceğim güzel bir iş.. tabii arkadaşlarıma da.. iyi bir işe ihtiyacı olan o kadar çok yakınım var ki.. sonraa sabahları anlamlı kılacak güzel bir aşk.. kafa ve beden sağlığı tabii.. sonracııma, şu honggi denen insan tarzını bi değiştirsin, imaj maker'ı ona zorla güzel şeyler giydirsin, yoksa tazminat ödesin falan :) elime ft island'ın tüm albümleri geçsin.. mümkünse konser dvd'leride.. lee min ho upuzun bi dizi çeksin. Koreliler estetiğin suyunu çıkarmasın. falan filan.. bu liste uzar.. neyse içimi biraz döktüm gidebilirim artık.. ellerine sağlık canım, iyi senelerr^^

    YanıtlaSil
  28. Noel dede burdan görür artık dileklerini :P

    Doğru tabi, ugg misa'da vardı ilk. Bir gün uyanıp da tüm ülke gençliğinin ayaklarında o ugg'ları gördüğümde tanıdık gelmişti zaten bu ayakkabı :D Misa'cığımda görmüşüm demek ki :) Samsung Galaxy Note çok şahane, umarım güzel bir iş bulur ve kavuşursun bu güzel telefona:) Ben hala birilerinin eline bakıyorum, iş hayatına var birkaç yıl =) Honggi dileğine içtenlikle amin diyorum, geçenlerde photoshop yapmak için fotoğrafları incelerken gördüm nasıl bir imajı olduğunu :D Çalışma bile yapmadım yani düşün :P

    Teşekkür ederim, senin de ellerine sağlık:) İyi seneler ^o^

    YanıtlaSil
  29. How I Met Your Mother'ın ilk sezonunu izledim sonra bıraktım :D Ama True Blood'u izlemedim hiç, onu da listeye alayım ben:) Cidden zaman yetmiyor bir gün 24 saatten fazla olmalıydı :D

    Senin de ellerine sağlık:) Rica ederim ^o^

    YanıtlaSil
  30. Ne güzel dilekler öyle onlar (: 2012 bu yıl bize çalışacaksın oğlum unutma nihahaha

    İsmail abiyle el sallama komitesi mi kursak olmazsa ne yapsak ? O tutmazsa O ses Türkiye de Seni istiyorum diyen Jüri oluruz sahneye de BİGBANG atarız hehe

    YanıtlaSil
  31. Gerçekleşirse daha da güzel olur:) Destek atmak lazım İsmail abiye haklısın :P Ahhh Bigbang (:

    YanıtlaSil
  32. [...] da değilim halbusi ne diye zorlandım bilmiyorum. Bu mimi seviyorum ha, eğlenceli. Öncelikle geçen sene dilediğim dilekleri inceledim içinden bir tanesi bile olmuş mu diye ve hayır, olmamış! :D Eneee dur dur olmuş [...]

    YanıtlaSil

Hu hu!
Pek sevgili blog ziyaretçilerim. Lütfen sadece blog linkinizi bırakıp kaçmayınız. Kullanıcı adınıza tıkladığım zaman zaten blogunuza ulaşabiliyorum ben :) Blog linki yazıp kaçan ziyaretçilerin yorumlarını spam olarak işaretlediğimi bilgilerinize arz ederim^^