1 Mayıs 2015 Cuma

BIGBANG: Loser & Bae Bae M/V


Hu huuu nihayet çıktı şarkı! Şarkıyı sevdim, özellikle Daesung'ın söylediği kısımları çok sevdim. Ne güzel sesi var şu çocuğun yahu dinlemeye doyamadım. Ri'nin klipteki sahneleri sizce de çok hoş değil mi? Evet haklısınız, çok hoş :))) Taeyang'ın sesini özledim diyemeyeceğim zira her gün dinliyorum lakin yeni bir şarkıyla hep beraber çıkış yapmaları daha güzel bir olay tabii ki.



Türkçe alt yazılı video için hemen aşağıdaki videoya tık yapın. Yukinohana yine süper hızlı bir şekilde çevirmiş sözleri. Bigbang ve Türkçe alt yazı dendi mi bir köşede Yuki'nin çevirilerini bekleyeceksin, ondan sorulur bu işler :)) 


Şimdi gelelim Bae Bae şarkısına... Şarkıyı pek beğenmedim açıkçası, başlangıç bölümleri kulağıma hoş gelse de genel anlamda hoşlanmadım. Aslında yine Daesung'ın partlarını beğendim diyebilirim. İçimde gizli bir Dae fanı var sanırsam =P Loser çok çok çok güzelken Bae Bae maalesef aynı etkide değil. Durmadan Loser dinleyeceğim uzunca bir süre :)




İzlenme sayılarına baktığımızda da Loser öne çıkıyor. Loser 4 milyona koşarken Bae Bae 3 milyon küsürde hala.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hu hu!
Pek sevgili blog ziyaretçilerim. Lütfen sadece blog linkinizi bırakıp kaçmayınız. Kullanıcı adınıza tıkladığım zaman zaten blogunuza ulaşabiliyorum ben :) Blog linki yazıp kaçan ziyaretçilerin yorumlarını spam olarak işaretlediğimi bilgilerinize arz ederim^^